Some servers

View previous topic View next topic Go down

Some servers

Post by Vukimi on 21st April 2011, 14:15

Well I just thought about sharing the IPs of some servers I have in my favorites Wink

  • [You must be registered and logged in to see this link.] - I guess we all know what is this. Wink
  • [You must be registered and logged in to see this link.] - A modded server with different weapons and all. Try it, it's fun. Very Happy
  • [You must be registered and logged in to see this link.] - A TS uptown only server. You may find me there, some times.
  • [You must be registered and logged in to see this link.] - Best uptown only TS I've seen, it changed IP and suddenly nobody was playing there. If there is somebody and I wanna play guns, you will find me there.


What about you? On what servers do you play? Smile
avatar
Vukimi
Vuki's bob rank
Vuki's bob rank

Posts : 1250
Join date : 2010-11-17

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Lochverst√§rker on 21st April 2011, 14:37

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

freakin' Jumps! Very Happy
avatar
Lochverstärker
Moderator
Moderator

Posts : 1085
Join date : 2010-12-04

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by ChickenCrazy on 21st April 2011, 15:22

I'll go to these jumps servers ... ty Loch =)

_______________________
avatar
ChickenCrazy

Posts : 661
Join date : 2011-02-05
Location : Mustik

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by nub123 on 22nd April 2011, 08:55

[You must be registered and logged in to see this link.]
:>

_______________________
Smug
avatar
nub123
l33t
l33t

Posts : 184
Join date : 2010-11-21
Location : 1337

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Mr.Yeah! on 22nd April 2011, 11:42

Gametracker had an internal server error while I was trying to find my fav servers Sad

Here they are anyway:

EXCESSIV TERROR
Tux For Me
F(alling)A(ngels) BOOTS AND KNIVES
HK|BOOTS N KNIVES
EviL server ofc
Ucl cup server (i can't remember its name)

Mr.Yeah!
VIP
VIP

Posts : 511
Join date : 2011-04-03

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by InV3RT on 22nd April 2011, 13:01

nub123 wrote:[You must be registered and logged in to see this link.]
:>
Twisted Evil
Well, i have a lot of favourites and i'm too lazy to writte them here tongue
My importants are:
All evils server (pistol and nades, dust2 and knife)
RH server (nub said Very Happy)
And a lot of servers DE+Sniper or DE+Sniper+Grenade pig

_______________________
avatar
InV3RT
Spammer
Spammer

Posts : 1178
Join date : 2010-11-17
Location : I am white

http://hsclan.probb.org/

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Biddle19 on 22nd April 2011, 15:48

I'll do a litle add for my best friends clan :p and the leader is sooooo nice !! HIGH FIVE BRO
good servers .. not so popular .. but I am admin of all servs .. so I go there regulary .. and players are reeeeaaaally good ! Hail the clan is called [.dfE] "[You must be registered and logged in to see this link.]" they have a community to wich I belong [BF] : "[You must be registered and logged in to see this link.]" has more than 200 members ...
so the servz :

- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
there are also some private servs .. that we could use for scrim if needed ... with nifee mode !
Just tell me !! :p


Last edited by Biddle19 on 23rd April 2011, 05:15; edited 4 times in total

_______________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
# [You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Biddle19

Posts : 618
Join date : 2011-04-06
Location : Behind you !

http://www.urbanterror.info/members/profile/biddle/

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Mr.Yeah! on 23rd April 2011, 03:36

Biddle wrote: the clan is called [.dfE] "Derived From Excellence" they have a community to wich I belong [BF] : "Boner Force" has more than 200 members ...

hmm I'm not sure to understand what you're talking about scratch

Mr.Yeah!
VIP
VIP

Posts : 511
Join date : 2011-04-03

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Vukimi on 23rd April 2011, 03:58

Biddle19 wrote:- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
- [You must be registered and logged in to see this link.]
USA servers -> 150-200 ping Neutral Sad

Mr.Yeah! wrote:hmm I'm not sure to understand what you're talking about scratch
I think, that Biddle means the 2 communities merged together and became 1 big community.
avatar
Vukimi
Vuki's bob rank
Vuki's bob rank

Posts : 1250
Join date : 2010-11-17

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Biddle19 on 23rd April 2011, 05:21

Sooo .. I maybe did not express my self well ^^
um:
There is a community called [You must be registered and logged in to see this link.] wich is a bunch of friends and gamerz of Urban Terror !

In this community there are members from different clans ... but the community supports one clan in particular: [You must be registered and logged in to see this link.] , wich belongs to Boner, (the leader of community also) and they've got many servs (6 servz) to wich I get full acces + rcon + free Smile + what I want !
and as I said we can use them if needed Razz

_______________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
# [You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Biddle19

Posts : 618
Join date : 2011-04-06
Location : Behind you !

http://www.urbanterror.info/members/profile/biddle/

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Toffi on 27th April 2011, 04:29

Biddle19 wrote:Sooo .. I maybe did not express my self well ^^
um:
There is a community called [You must be registered and logged in to see this link.] wich is a bunch of friends and gamerz of Urban Terror !

In this community there are members from different clans ... but the community supports one clan in particular: [You must be registered and logged in to see this link.] , wich belongs to Boner, (the leader of community also) and they've got many servs (6 servz) to wich I get full acces + rcon + free Smile + what I want !
and as I said we can use them if needed Razz

If you try to explain it, its even harder to understand D:

_______________________
avatar
Toffi
Moderator
Moderator

Posts : 689
Join date : 2010-11-17
Location : Cookieland *-*

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Mr.Yeah! on 27th April 2011, 05:26

Biddle wrote:they've got many servs (6 servz) to wich I get full acces + rcon + free Smile + what I want ![/b]
and as I said we can use them if needed Razz

Oh, yes, that's understandable Very Happy

Mr.Yeah!
VIP
VIP

Posts : 511
Join date : 2011-04-03

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Biddle19 on 28th April 2011, 16:15

OMG guys when I write on this thread.. its always very late, so please let me write shit ^^
and Thank you Mr.Yeah for the positive comment !! cheers
if you really wanna understand go on the hyperlinks flower

_______________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
# [You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Biddle19

Posts : 618
Join date : 2011-04-06
Location : Behind you !

http://www.urbanterror.info/members/profile/biddle/

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Witch on 28th April 2011, 16:18

Thanks to you vuki, luxx is my favorite server now.

_______________________
People were created to be loved, Things were created to be used.
The reason why the world is in chaos, Is because things are being loved
And people being used...
avatar
Witch

Posts : 247
Join date : 2011-01-30

http://evil-urtclan.your-board.com/forum

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Vukimi on 29th April 2011, 05:39

Haha, awesome isn't it? Very Happy
The only possibly bad thing, is that there are frequent data packet loss times, lasting ~4 seconds.
avatar
Vukimi
Vuki's bob rank
Vuki's bob rank

Posts : 1250
Join date : 2010-11-17

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Biddle19 on 29th April 2011, 06:31

But on Luxx .. there is only super mod and thats all ???
Always the same Mode on every map ??

_______________________
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
# [You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Biddle19

Posts : 618
Join date : 2011-04-06
Location : Behind you !

http://www.urbanterror.info/members/profile/biddle/

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by nub123 on 14th May 2011, 14:04

So guys...D: I really need to know where you spend most of your time in UrT, so I can annoy you in server you play..D:

_______________________
Smug
avatar
nub123
l33t
l33t

Posts : 184
Join date : 2010-11-21
Location : 1337

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Mr.Yeah! on 15th May 2011, 03:36

Erm... [You must be registered and logged in to see this link.]

bounce

Mr.Yeah!
VIP
VIP

Posts : 511
Join date : 2011-04-03

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Vukimi on 15th May 2011, 03:39

Biddle19 wrote:But on Luxx .. there is only super mod and thats all ???
Always the same Mode on every map ??
Yes. Isn't that awesome? D:
Mr.Yeah! wrote:Erm... [You must be registered and logged in to see this link.]

bounce
Same here Smile
avatar
Vukimi
Vuki's bob rank
Vuki's bob rank

Posts : 1250
Join date : 2010-11-17

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by DaWeeD* on 15th May 2011, 04:10

is there no more ucl knife server for 1vs1 ? The ucl knife server from Knife Cup 3 in my favorites changed into ucl Pistols/nades ??
avatar
DaWeeD*

Posts : 234
Join date : 2011-02-03
Location : somewhere

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Vukimi on 15th May 2011, 04:27

Temporarely... The UCL knife server is supposed to be *EviL*'s private server, but they made it available for knives. It's changed to UCL P&N/1v1guns on occasion. Still its main role is UCL knife Smile
avatar
Vukimi
Vuki's bob rank
Vuki's bob rank

Posts : 1250
Join date : 2010-11-17

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Witch on 15th May 2011, 07:50

Yeah, actually that is our private server, but we made it UCL knife cuz player dont like to play at Canadian server, so they had no place to play.

Atm its pistol and nades server cuz knife server is not needed now, cuz there is no current knife cup.
Its same situation with pistol and nades server, so i made ti like that to be usefull for pistol and nades league while there is no knife cup.

_______________________
People were created to be loved, Things were created to be used.
The reason why the world is in chaos, Is because things are being loved
And people being used...
avatar
Witch

Posts : 247
Join date : 2011-01-30

http://evil-urtclan.your-board.com/forum

Back to top Go down

Re: Some servers

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum